جمعه 14 اردیبهشت 1403

ایمان سهیلی  :

پروژه بوم گردی عابدی روستای فخر آباد لشت نشا با حضور

آذپورمعاون گردشگری گیلان  افتتاح شد .

ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت :

پروژه بوم گردی عابدی روستای فخر آباد لشت نشا با حضور

معاون گردشگری استان آقای آذر پور افتتاح شد .

 

 

سرویس گردشگری موج برنا - گردشگری یکی از صنعتهای برجسته و البته پولساز است که بسیاری کشورهای که از ثروتهای الهی بی بهره هستند به عنوان پایه اقتصادی از آن بهره می برند و در این روزها ایران با بهره گیری از دانش روز و البته سنت به عنوان بومگردی در حال توسعه و رواج آن است .

ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت :

پروژه بوم گردی عابدی روستای فخر آباد لشت نشا با حضور معاون گردشگری استان آقای آذر پور افتتاح شد .

ایمان سهیلی رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت با اشاره به اینکه گردشگری و بومگردی به نوعی سرمایه گذاری ملی ، استانی است ، افزود :   در اولین روز از هفته گردشگری و روز جهانی گردشگری پروژه بوم گردی عابدی روستای فخر آباد لشت نشا با حضور معاون گردشگری استان آقای آذر پور با همراهی دیگر معاونین محترم اداره کل استان ، بخشدار لشت نشا آقای جم به بهر برداری رسید .

ایمان سهیلی به برنامه های روز افتتاحیه اشاره کرد و گفت : برنامه های روتین که در افتتاحیه اجرا شد نمایشگر سنت ، آیین و تلاش ما بوده و بازدید از این فعالیتها می تواند مستند جذاب و از گیلان پرنشاط ما باشد که حتی برای بسیاری از گیلانیان هم همچنان دیدنی است .

رئیس میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان رشت به حمایتهای میراث فرهنگی و گردشگری از چنین پروژه هایی اشاره کرد و افزود : این پروژه که با اعتبار بالغ بر ۷ میلیارد ریال که ۳ میلیارد رسال آن تسهیلات و مابقی از منابع بخش خصوصی بوده به بهره برداری رسید .












Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna